Opció `Recorda´m en aquest ordinador`
Selecciona la opció `Recorda´m en aquest ordinador` si en un futur vols iniciar sessió automàticament a l´ordinador. La sessió es mantindrà activa durant 45 dies. Sisplau, no utilitzis la opció `Recorda´m en aquest ordinador` si utilitzes un ordinador d´accés públic o l´utilitza més d´una persona.
Veure altres productes de:
El MXS 7.0 és el carregador perfecte 12V universal. És ideal per a la càrrega de bateries més grans, com ara bateries de caravanes, RV, vaixell i cotxe. Aquests tipus de vehicles sovint exigeixen característiques que poden resoldre una àmplia gamma de problemes relacionats amb les bateries. El MXS 7.0 ofereix característiques com ara el diagnòstic de la bateria que mostra si una bateria pot rebre i retenir un càrrec, una funció de recondicionament especial que restaura bateries estratificades i profundament descarregades, càrrega de manteniment únic, una manera per a la càrrega optimitzada durant els dies freds d'hivern i el cobrament de exigents bateries AGM (és a dir Optima). També té una manera de font d'alimentació que permet que la bateria es desconnecta del vehicle sense perdre configuracions importants.
El MXS 7.0 és un carregador de 8 etapes totalment automàtic que subministra 7A a bateries de 12V de 14? 150Ah i és adequat per a càrrega de manteniment fins 225Ah. El carregador és IP 65 classificat (prova d'esquitxades i pols), dissenyat per protegir l'electrònica del vehicle i no produeixin espurnes, invertir la polaritat protegida i prova de curtcircuits. S'entrega amb una garantia de 5 anys.
Especificacions:
Acte: Totalment automàtic per a una càrrega òptima
12V: Per a totes les bateries de plom àcid
Fully Charged Bateria / Manteniment de càrrega
COLD / AGM: Càrrega amb temps fred i bateries AGM
RECOND: Reacondicionament de bateries molt descarregades
SUBMINISTRAMENT: Utilitza el carregador com una font d'alimentació
Volts: 12V
Tensió nominal AC :? 220.240 VCA, 50 60Hz
Tensió de càrrega: NORMAL: 14.4V, COLD / AGM: 14,7 V, RECOND: 15.8V, SUBMINISTRAMENT: 13.6V
Voltatge de la bateria mínima: 2.0V
Corrent de càrrega: 7A max
Actuals, plats principals: 1.2A rms (a plena corrent de càrrega)
Tornar consum de corrent: <1Ah / mes
Ripple: <4%
Temperatura ambient: 20 ° C a + 50 ° C, la potència de sortida es redueix automàticament a altes temperatures
Tipus de carregador: 8 pas, cicle de càrrega completament automàtic
Tipus de bateries: Tots els tipus de bateries d'àcid de plom de 12V (WET, MF, Ca / Ca, AGM i GEL)
Capacitat de la bateria: 14 150Ah fins 225Ah per manteniment
Dimensions: 191 x 89 x 48 mm (L x W x H)
Classe d'aïllament: IP65
Pes: 0.8kg
Fes la compra online de material esportiu sense haver de sortir de casa. Amb motardinn ja és possible! És la teva botiga online especialitzada en material de motoristes. Volem que gaudeixis del teu temps lliure d’una manera única, per això t’oferim una gran varietat de Bateries i carregadors de la marca CTEK. Dóna un cop d’ull a tots els productes de motoristes que t’oferim en catàleg, com per exemple CTEK 56 731 MXS 7.0 Universal Charger 12V EU. Dissenyat per donar-te el màxim confort i seguretat mentre estàs practicant el teu esport favorit o les teves activitats diàries.
Escriu un comentari sobre aquest producte i guanya CoINNs (Només per clients registrats)
Ús del producte
David - 23/04/2020
El producte comprat compleix perfectament la funció per a la qual es compra, carregar bateries. Li trobo a faltar una pantalla digital que aporti informació de l'estat de la bateria i procés de càrrega. Una salutació.
Genial
Moniotte - 22/04/2020
Avís
Patrick moniotte - 22/04/2020
Perfecte
Escriu un comentari o feu una pregunta al nostre equip dedicat d´experts
DEVOLUCIÓ
EN 30 DIES
COMPRA I PAGAMENT
SEGURS
SATISFACCIÓ
100% GARANTIDA
GARANTIA DEL
PREU MÉS BAIX
Productes similars